Markedsfører tilbud på ulike måter

av | 21. januar 2016 kl. 12.32 | Ingen kommentarer

Det er ikke en nyhet at utenlandske spillselskap markedsfører seg selv. Slik har det vært i mange år!

Mina Gerhardsen, Generalsekretær i Actis, har fått en e-post med tilbud om 110 freespins, et tilbud hun skrev om på Twitter.com. For øvrig litt morsomt at noen er frekke nok til å sende formynderen Gerhardsen et tilbud på e-post. For ordens skyld; i e-posten er det tilbud om 110 freespins, men e-posten trenger ikke være reklame for et utenlandsk spilleselskap. Det kan være alt fra irriterende spam til registering av e-postadresse.

Det er uansett gammelt nytt at spillselskap sender ut e-poster. Ettersom politikerne og Mina Gerhardsen gjør det de kan for å motarbeide internasjonale aktører, vil selskapene benytte ulike muligheter til markedsføring. E-post, sosiale medier og reklame hos utenlandske medieaktører, er naturlige arenaer for selskap uten konsesjon i Norge.

Heldigvis vil dette være gode arenaer også i fremtiden, uansett politiske vedtak i Norge!


Kommentarer

Denne artikkelen er stengt for kommentarer.