Kommentar

Slutt med elbilfordelar i storbyane!


To av tre bilar som vart selde i juni var elektriske. I juli feira Elbilforeininga at det no er over 400 000 elbilar på norske vegar. Ein månad seinare er den same Elbilforeininga ute med skremmebilde om at folk ikkje kjem til å kjøpe elbil om staten fjernar momsfritaket. Dei seier at me ikkje kjem til å nå målet om at 100 prosent av nybilsalet skal vere utsleppsfritt innan 2025.

Elbilen BMW i3 lader. Foto: K?rlis Dambr?ns CC.BY.
Elbilen BMW i3 lader. Foto: K?rlis Dambr?ns CC.BY.

Dei fleste partia meiner no at det er på tide å fjerne fordelane som elbilistar har. Mange nok har nytta seg av gulrota som skulle få i gang overgangen til utsleppsfrie køyretøy. Det er ingen grunn til at skattebetalarane skal fortsette å subsidiera momsfritaket til elbilistane, no som både utval av køyretøy og ladeinfrastruktur byrjar å kome på plass. Det er òg berre tre år til at det blir påbodet å berre selje utsleppsfrie bilar her i Noreg, og me er ikkje det einaste landet som har slike planlagde påbod på blokka.

Elbilfordelane har gjort jobben sin i dei store byane i alle fall. Det er på tide å fjerne fordelar som momsfritak, køyring i kollektivfelt og andre goder for elbilistene. Når elbilparken utgjer mellom 20 og 30 prosent av bilparken, er det ikkje lenger naudsynt med gulrøter.  

0 0 vurderinger
Vurdering

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.

1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments
Gus Erland
Gus Erland
1 month ago

Det er ikke sant at skattebetalere betaler for elbiler. Fravær av legalisert tyveri betyr ikke at den imaginære skatteandelen har blitt en økonomisk byrde for andre.

Mest lest

Fra arkivet