J.K. Baltzersen var for noen uker siden i Rikssalen og hørte på en samtale fra scenen. Han rapporterer og kommenterer derfra.
Stikkord: valgloven
Nid-stemme avlagt
Stortingspartiet har bestemt at jeg ikke får stemme på mitt parti, så jeg gjør det allikevel.
Gi din nid-stemme
Valgloven hindrer meg i å stemme på mitt parti, Liberalistene. Hvordan protestere mot valgloven?
Høyre må holdes i ørene
Et åpent brev til Høyres ledelse
Død, men ikke begravd?
Liberalistene var samlet til landsmøte i går.
Nedleggelse av Liberalistene Oslo og bydelslag
Liberalistene Oslo har avholdt årsmøte og vedlagt nedleggelse på grunn av den nye valgloven.
Valgloven – kjapp kommentar fra KDDs konferanse
Konferansen var nok i første rekke myntet på valgmedarbeidere i det ganske land, men konferansen ga fortsatt rom for refleksjoner.
Liberalistene vedtok nedleggelse
Liberalistene vedtok med overveldende flertall å legge ned partiet i går kveld.
Valglovutvalget ville ha lavere sperregrense
Stortinget vedtok de delene som styrket makten til de eksisterende politiske partier.
Et åpent brev til Røhnebæk og valglovutvalgets flertall
Hvordan forsvares det å ha lagt seg på grenseverdien for antall underskrifter?
Mímir viser janus-ansikt
Rødt-politikeren viser god innsikt i hvilket demokratisk problem den nye valgloven utgjør, men noe mindre innsikt i eget partis politikk
Hva nå, Liberalistene?
Sucker-punch-valgloven ser ut til å ha slått knock-out på Liberalistene.


